Saturday, February 27, 2010

Sulam Jari Hantu



Pucuk Rebung dan Jari hantu

Malam nih keje upload gambar jer... nih pon kes dah settle semua tempahan... kalau tak mana leh dok mengadap depan NB aku nih jer..mau tak siap keje2 n mau lari pelanggan. Malam nih aku cuba upload sulaman jari hantu yang aku buat dekat Ta 2 bulan lepas.... baru sempat nak update..

Hari tu masa g antar baju dia nih, kira terkejut gak, dia pregnant..tah sempat ker idak nak pakai baru baru dia tu... Ari tuh aku tanya dia komen pasal baju tuh, dia cakap ketat kat perut!!!! Sudahla terkejut aku kalau nak keje oter semula...( bab paling malas nak menetas semua jahitan tu...) Tapi sib baik ketat kes perut sedang membesar... hahaha... selamat!!! (Dalam ati..banyak lagi baju nak kena siap kan..kalau oter semula kan dah makan masa...) Hehehe.. apapun lepas nih lepas hang bersalin boleh lah menerai 4 pasang baju aku buat tuh...

Lepas seminggu aku hantar baju dia, dia col lak nak tempah lagi....hish2!! Ta! Ta!..sempat ker hang nak pakai dengan perut makin membesar tuh... Takperla bulan 3 aku terima tempahan baru... sekarang takut tak sempat siap jer.. sabar erk next week jer masuk bln 3...

Adios!!

Tempahan,
email: aidaolwitz@yahoo.com
YM : aidaolwitz

1 comments:

Anonymous said...

kalu sulam amik berapa??

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails