Friday, October 01, 2010

Lain yang dicari lain yg dpt...

Hmmm... pg tadi, lepas saya pergi kirim brg kwn saya dkt bas, terus ajak hubby saya pusing2 KB.. dengan harapan nak carik fleece batting, cutting mat, n rotary cutter.... puas naik turun kedai n shopping saya tak jumpa gak benda alah tuh.. mungkin tak glamor kt klate nih!!

Saya pegi Popular dia suh pegi kedai kain... yg ada cuma cutting mat!! tuh pon tak menarik mcm saya tgk jual kt online.. dah abih kedai craft saya masuk kat KB nih... ntah apa yg ada... sebab2 mcm nih la minat menjait saya sentiasa terbantut.. byk brg yg org lain boleh dpt kt bandar2 besar, tp saya tak boleh dpt diKlate nih!!! GERAM + SEDIH!!

Jadinya saya terpaksa beli online jer.... itu jer cara yg terbaik.. bukan saya taknak beli online, sbb saya nih jenis tak sabar nak tggu brg sampai. Kalau saya nak sesuatu tuh saya nak segera n tak sabar2 nak guna n realisasikan segala impian saya tiap2 hari... hehehehe..


Lepas turun Popular kt KBMALL saya terus pegi WS craft nih.. yg terbesar n baru bukak.. harapan sangatlah tinggi.. Jawapannya tetap sama.... :( Tapi satu benda nih tetiba mengubah mood saya.... hahahha.... tgkla apa ada kt WS Craft nih...

Mmg habis berangan bilalah aku nak dpt benda2 alah mcm ni kt dlm kedai tuh.. huhuhu... aku mmg suka merayau kt tempat2 perhiasan n kraftangan kahwin nih.. bunga punya la byk..tp tak minat bunga pon!! hahahah.. '

Tapi yang nih satu, mmg berangan tahap gaban..." bestnya kalau umah kita ada mcm nih kan??" aku ckp kat hubby aku..hehhehe.. ( wlpun tak suka rumah english style ..tp aku suka deco nya...:) ) sebabnya aku kan tak minat bunga2... i'm a simple woman.... black n white!! :P hehehehe.. bukan tak suka pemalas sebenarnya!!! kalau ada bunga dlm rumah nih..mmg bersawang la... kakakaka...


Pasu2 nih kat bahagian lain pulak... mulalah ada org yg cuba mengoda2 saya nak suh beli pasu nih.... cakap jer yer..terus aku rembat!! hahahaha.... tapi bukan kat WS craft nih... lepas cuci2 mata aku terus kuar n carik kedai craft lain....


Jawapan tetap SAMA!!..... last2 impian org lain yg termakbul..... impian si dia yang setia menemani saya... huhuhu... takpela... nanti saya nak beli kat k.zila la jugak!!! senang semua dia ada... hahaha..

Saya pon terrrrrbeli la pasu nih!! pasu kecik nak letak brg2 yg bersepah kat atas rak TV, pasu tengah nak letak brg jugak!! pasu paling besar, saya nak letak anak2 ikan saya....... hehehehe.....(pasu besar jer saya yang punyaa....:P)

Brg tak jumpa : rotary cutter, fleece batting, bias tape maker.. etc yg bersangkut paut dgn dunia jahitan saya nak beli jerk dr kedai2 online.. senang tak payah mbazir lg minyak kete pusing satu Klate!!! Tapi saya harus bersabar menunggu..... huhuhu....

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails