Tuesday, April 13, 2010

jalan2 cameron

Cuti sultan kelantan baru nih aku bawa anak2 gi kutip strawbery...hikhikhik...sebenornya mama dia yg excited terlebeh2...best sgt ker gi cameron tuh??? bg aku biasa jer..best tang kutip strawberry tuh ja la bg anak2...hehehe..lain2 tempat x besh lgsg.. cuma kat Rose Valley tuh ja..boleh thn la dok dlm pokok2 rose... B4 balik tuh sempat gak aku beli 3 bouquet rose RM10 jer..huhuhu..tuh yg best, harga paling murah setakat nih aku penah beli....
hmmm, sampai ke hari nih tak sempat2 nak update blog nih..nak nak masuk bln baru br aku teringat kt blog nih!! sumer keje2 menjahit berhenti ditengah jln...tahla..lately aku rasa letih, takdak mood...boring....apa masalahnya pon taktau... makan angin pon dah, terlebih mkn pon ada..tp semangat tuh yg semakin berkurangan.... Harap2 pasnih..aku kembali bersemangat!!! rasanya virus MALAS nih mula merebak sekarang....ditambah keadaan cuaca tersgtlah panasnya.. taktahan...

Nak kutip bery2 la nih.....


adik sungguh kusyuk mengutip bery2 di pohon2 itu....

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails